1. فروشگاه اینترنتی فردوس پاک‌زیست
  2. موادغذایی ارگانیک
  3. ادویه و چاشنی
  4. ادویه‌جات
  5. ادويه مرغ 60 گرمی

ادويه مرغ 60 گرمی

0 دیدگاه کاربران
تولید شده توسط فردوس: محصولاتی که به سفارش و تحت نظارت مجموعه فردوس پاکزیست تولید شده اند.
مواد سالم و طبیعی: محصولاتی که بدون مواد نگه‌دارنده و شیمیایی هستند.
موجودی انبار:
تنها 5عدد در انبار باقی‌است
تولیدکننده:
ویژه و به سفارش مجموعه پاک‌زیست فردوس
ضمانت اصالت کالا
35,000 تومان
+
1
-
میخرم

لطفا صبر کنید

محصولات مرتبط

توضیحات
مشخصات
نظرات کاربران

نقد و بررسی اجمالی

ادويه مرغ

 ادویه مرغ از ترکیب چندین ادویه برای سازگاری بیشتر با سبک آشپزی ایرانی و اضافه شدن به خورش‌های خوش‌طعم ایرانی ساخته‌شده است. بسته‌بندی این ادویه در زیرپوشش مقوایی خود بسته‌ای وکیوم و پلاستیکی دارد که جلوی از دست رفتن عطروطعم ادویه را به‌خوبی می‌گیرد. این ادویه انتخابی مناسب برای مصرف آشپزهای ایرانی است که طعم خاص و خوشی به غذا می‌دهد و از تولید بوی نامطلوب مرغ در زمان پخت جلوگیری می‌کند.

داشتن یک ادویه‌ی خورش اختصاصی به سال‌ها تجربه و آزمایش نیاز دارد که شاید متناسب با زندگی امروزی نباشد. به همین دلیل استفاده از تجربه‌ی درازمدت فردوس پاک‌زیست در تهیه‌ی ادویه‌جات می‌تواند انتخابی مناسب برای آشپزهای امروزی باشد.

ادويه مرغ

مرغ و گوشت بدون شک یکی از بی‌مزه‌ترین مواد اولیه‌ی مورداستفاده در آشپزخانه هستند که علاوه بر نداشتن مزه‌ی خاص غالباً باید به نحوی از ایجاد بو و طعم ناپسند در حین آشپزی جلوگیری کرد. برای دستیابی به این منظور از ادویه‌های متفاوتی در آشپزخانه استفاده می‌شود که یکی از آن‌ها ادویه‌های مخصوص طبخ گوشت و مرغ به شمار می‌رود. ادویه یکی از موادی است که از دیرباز به دلیل قرار داشتن کشور ما در مسیر جاده‌ی ادویه از هند به اروپا مورداستفاده قرارگرفته است.

استفاده از ادویه‌های متفاوت برای طبخ غذاها و خورشت‌های گوناگون یکی از نتایج این رخداد تاریخی جغرافیایی است. ادويه مرغ می‌تواند برای درست کردن انواع خوراک مورداستفاده قرار گیرد. این ادویه از ترکیب چندین ادویه‌ی متفاوت ( ریشه جوز، تخم گشنیز، دارچین، گلسرخ، برگ بو، پاپریکا، پودر سیر، زنجبیل، جوز هندی، زیره، پودر پیاز، پودر هل) ساخته می‌شود و به همین دلیل ازجمله ادویه‌هایی است که درست کردن آن در منزل امکان‌پذیر نیست و بهتر است به‌صورت آماده تهیه شود. شما میتوانید این محصول را از فروشگاه ارگانیک فردوس پاک‌زیست بابل تهیه نمایید.

مشخصات محصول

مشخصات فیزیکی
وزن محصول
70000 گرم

شما هم برای این محصول نظر بدهید.

برای ثبت نظر در رابطه با محصول حتما باید وارد شوید.
[dm-modal]
فهرست